PLATBY ZA OBJEDNÁVKU
Za objednávku lze platit vždy způsobem dle aktuální nabídky e-shopu.
Běžně dostupné platební metody jsou:
1. Platba bankovním převodem (QR) - standardně vyplníte bankovní příkaz nebo využiteje QR kód pro naskenování platebních dispozic ve vašem bankovnictví (aplikaci v MT)
2. Dobírka - uhradíte při převzetí zásilky, tato služba je zpoplatněna cenou dle nabídky přepravce a e-shopu
3. Platby on-line - pro účely okamžitých plateb (on-line) využíváme služby platební brány COMGATE, která umožňuje tzv. ePlatby, tedy platby pomocí platebních bankovních tlačítek (platba ve vašem bankovnictví s předvyplněnými platebními dispozicemi) nebo platby kartou. Výhodou této úhrady je, že obchod má informaci o zaplacení okamžitě a lze tak urychlit expedici.
DOPRAVA A DOPRAVNÉ
Pro doručení zásilek využíváme služeb běžně dostupných přepravců tak, abychom byli schopni vždy nabídnout nejlepší kombinaci ceny a služeb.
Cena dopravného je dle aktuálního ceníku v nákupním košíku platná v okamžik zadání objednávky.
Při nákupu zboží v hodnotě vyšší než 3.500,--Kč (vč. DPH) je dopravné zdarma.
Dopravné zdarma platí pouze pro zásilky zasílané na území ČR. Na území jiných států, kromě Slovenska, standardně zboží nedoručujeme. Poštovné pro přeshraniční zásilky je účtováno vždy v plné výši.
Způsob dopravy a platby se volí v závěru objednávky.
Zásilku běžně expedujeme následující pracovní den po zadání objednávky (do 16:00) nebo po připsání platby předem na náš účet.
Zásilky jsou zpravidla doručovány 2. - 3. den následující po podání.
Všechny zásilky lze sledovat v systému Track&Trace zvoleného dopravce, kde lze rovněž v některých případech upravit doručovací dispozice. Odkaz na sledování zásilky obdrží vždy zákazník v avízu obchodu a/nebo v avízu dopravce.
Oblíbenou službou doručujeme na adresu nebo do výdejního místa Parcel Shop.
Službou PPL na adresu doručujeme i zásilky větších rozměrů.
Balík Do Ruky
Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu.
Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si termín a čas doručení.
Službou "DR" doručujeme i zásilky větších rozměrů.
Balík Na Poštu
Doručení balíku na vybranou poštu.
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
Balík Do Balíkovny
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Zásilku může převzít i jiná osoba než adresát na základě kódu, který adresát obdrží v avízu od České pošty.
Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.
Zásilku si vyzvednete tak, že si zvolíte službu Zrychlený výdej balíků na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno.
Služby ZÁSILKOVNA jsou dostupné pro doručení zboží s omezením váhy, rozměrů a/nebo ceny zásilky dané podmínkami služby přepravce.
Dle aktuální nabídky lze zvolit doručení do výdejního místa Zásilkovny.